IGAZGATÁSI SZÜNET

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a 20/2020.(I.30.) HÖ sz. határozat alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban

  1. augusztus 24. napjától 2020. augusztus 29. napjáig
    igazgatási szünetet rendel el.

Az igazgatási szünet tartama alatt kizárólag az anyakönyvi iroda tart ügyfélfogadást, mely a következőképpen alakul:

Személyes ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal 16. sz. irodában:
Hétfő-csütörtök: 08:00 – 12:00

Halaszthatatlan esetben (haláleset anyakönyvezése) a 06-30-663-3868 telefonszámon:
Hétfő:                  12:00 – 16:00
Kedd:                  12:00 – 16:00
Szerda:                12:00 – 18:00
Csütörtök:          12:00 – 16:00
Péntek:                08:00 – 12:00
Szombat:             08:00 – 12:00

Városüzemeltetési ügyelet (kizárólag vagyonbiztonságot érintő ügyben) a 06-30-334-9358 telefonszámon.

Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2020. augusztus 31. (hétfő)

Megértésüket köszönjük!

Kategória: Nincs kategorizálva | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.