Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a 20/2020.(I.30.) HÖ sz. határozat alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban
- augusztus 24. napjától 2020. augusztus 29. napjáig
igazgatási szünetet rendel el.
Az igazgatási szünet tartama alatt kizárólag az anyakönyvi iroda tart ügyfélfogadást, mely a következőképpen alakul:
Személyes ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal 16. sz. irodában:
Hétfő-csütörtök: 08:00 – 12:00
Halaszthatatlan esetben (haláleset anyakönyvezése) a 06-30-663-3868 telefonszámon:
Hétfő: 12:00 – 16:00
Kedd: 12:00 – 16:00
Szerda: 12:00 – 18:00
Csütörtök: 12:00 – 16:00
Péntek: 08:00 – 12:00
Szombat: 08:00 – 12:00
Városüzemeltetési ügyelet (kizárólag vagyonbiztonságot érintő ügyben) a 06-30-334-9358 telefonszámon.
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2020. augusztus 31. (hétfő)
Megértésüket köszönjük!