PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Hajdúhadház Város Önkormányzata nyilvános pályázatot hirdet Hajdúhadház Mester utca-Hunyadi utca sarokteleken álló, 10888 hrsz-ú alatt található „kivett telephely” megnevezésű önkormányzati tulajdonú ingatlan értékesítésére
1. A pályázatot kiíró szerv neve, címe:
Hajdúhadház Város Önkormányzata 4242 Hajdúhadház Bocskai tér 1
2. A pályázat célja:
Hajdúhadház Mester utca-Hunyadi utcasarok teleken álló, 10888 hrsz alatt található „kivett telephely” megnevezésű önkormányzati tulajdonú ingatlan megosztása, és a megosztással létrejövő, ingatlan értékesítése a rajta lévő jelenleg bútorboltként funkcionáló építménnyel együtt.
3. A pályázat jellege:
A pályázat nyilvános, egyfordulós, név megjelölésével lehet pályázni.
4. A pályázat tárgya:
Hajdúhadház Város Önkormányzat tulajdonát 10888 hrsz alatt található „kivett telephely” megnevezésű önkormányzati tulajdonú ingatlan megosztásával létrejövő új ingatlan értékesítése.
Ingatlan leírása:
– terület: 647 m2területű
– üzlethelyiség: 211 m2
– megnevezés: „kivett telephely”
A valóságban Hajdúhadház Mester utca-Hunyadi utca sarokteleken álló, jelenleg bútorboltként működő üzlethelyiség és a hozzá tartozó terület értékesítése.
5. A pályázatnak tartalmaznia kell:
a) az ajánlattevő nyilatkozatát, hogy a megvásárolt ingatlanban üzlethelyiséget működtet tovább
b) az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező erejű nyilatkozatát:
– a pályázati felhívásban foglalt feltételek elfogadására,
– nyilatkozat, hogy az ingatlan érétkesítéséhez szükséges földmérési, telekmegosztási, hatósági, esetleges egyéb díjak ajánlattevőt terheli
– a vételár, vagy ellenszolgáltatás összegére és teljesítésére,
– az ajánlati kötöttségre vonatkozóan.
– nyilatkozat, hogy az ingatlan érétkesítéséből eredő összes költség az ajánlattevőt terheli
d) a pályázati biztosíték befizetését igazoló bizonylatot.
6. Pályázati biztosíték kikötése, valamint a vételár megfizetésének feltételei:
A pályázónak300.000 Ft összeget pályázati biztosítékként be kell fizetnie Hajdúhadház Város Önkormányzata HAJDÚ TAKARÉK Takarékszövetkezet 60600149-14000106 számú költségvetési elszámolási számlájára és a befizetést bizonylattal igazolnia kell az Önkormányzat felé a pályázati anyag részeként.
A nyertes pályázó által befizetett 300.000 Ftösszegű pályázati biztosíték a teljes vételár megfizetésének időpontjában beszámításra kerül a vételárba előlegként.
A pályázaton nem nyert pályázó részére a pályázati biztosíték összege a bizottság döntését követő 8 napon belül visszafizetésre kerül.
Amennyiben a szerződés megkötését követően a nyertes ajánlattevő eláll, a szerződéstől a pályázati biztosítékként befizetett összeg nem jár vissza, azt Hajdúhadház Város Önkormányzata, mint a szerződés meghiúsulása esetére járó kötbért köti ki.
A nyertes pályázónak vállalnia kell, hogy az általa felajánlott vételár teljes összegét az adásvételi szerződés megkötését követő 60 napon belül megfizeti.
7. A pályázaton való részvétel feltétele:
A pályázaton csak azok vehetnek részt, akik a pályázati biztosítékot a pályázat benyújtására vonatkozó határidő lejártáig megfizették az Önkormányzat számlájára.
8. A pályázat benyújtásának helye, módja, határideje:
Polgármesteri Hivatal Hajdúhadház Bocskai tér 1 Titkárság .
„Árajánlat önkormányzati tulajdonú ingatlanra” –-feliratú zárt borítékban 2012. szeptember hó 28. nap 10.00 óráig személyesen, vagy meghatalmazott útján a pályázó nevének megjelölésével.
9. Borítékbontás kezdete, helye:
2012. szeptember hó 28. nap 10.00 óra, Polgármesteri Hivatal 4242 Hajdúhadház Bocskai tér 1 I. emelet képviselői iroda
10. A pályázatra vonatkozó kérdések feltevésének, valamint a válaszok megadásának módja:
2012. szeptember hó 27. nap 10.00 óráig, kizárólag elektronikus úton a kiss.katalin@hajduhadhaz.hu email címre a pályázó személyes adatainak, cég esetén a cégadatok megadásával.
A pályázók írásban feltett kérdéseire a kiíró minden érintett részéről megadott elektronikus címre válaszol, 2012. szeptember hó 27. nap 16.00 óráig megadja.
11. Ajánlati kötöttség időtartama: A pályázat benyújtását követő 150 nap.
12. Eredményhirdetés módja, helye és várható ideje:
A pályázat eredményéről Hajdúhadház Város Önkormányzat Képviselő-testülete dönt, mely döntést követő 8 munkanapon belül a kiíró a pályázókat írásban értesíti.
Kiíró egyben fenntartja a jogát, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik ajánlattevővel se kössön szerződést és ily módon – akár indokolás nélkül is – a pályázatot eredménytelennek minősítse.
Mellékletek: