Pénzügyi Iroda

 

Név Szakterület Iroda, telefon, e-mail
Ölveti Zsolt irodavezető Polgármesteri Hivatal 06 (52) 583-178 
olveti.zsolt@hajduhadhaz.hu
Juhász Erzsébet pénzügyi ügyintéző Polgármesteri Hivatal 22-es iroda 06 (52) 583-180
juhasz.erzsebet@hajduhadhaz.hu
Kissné Balogh Piroska pénzügyi ügyintéző Polgármesteri Hivatal 18-as iroda 06 (52) 384-245
penztar@hajduhadhaz.hu
Nagyházi Erzsébet pénzügyi ügyintéző Polgármesteri Hivatal 23-as iroda 06 (52) 583-182
nagyhazi.erzsebet@hajduhadhaz.hu
Surányi Ferencné pénzügyi ügyintéző Polgármesteri Hivatal 23-as iroda 06 (52) 583-182
suranyi.ferencne@hajduhadhaz.hu
Szabó Emőke pénzügyi ügyintéző Polgármesteri Hivatal 22-es iroda 06 (52) 583-180
szabo.emoke@hajduhadhaz.hu

Pénzügyi Iroda feladatai:

Gazdálkodási feladatok

Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal tekintetében

  • Elkészíti a helyi döntések és a központi költségvetési törvényjavaslat alapján a város költségvetési koncepciójáról szóló előterjesztést, a költségvetési törvény, illetve a helyi döntések alapján a költségvetési rendelet tervezetét, évközi módosításait;
  • Elkészíti a költségvetés végrehajtásáról szóló féléves beszámolót, illetve zárszámadási rendelet tervezetét;
  • Elkészíti az elemi költségvetést, az éves beszámoló részeként a költségvetési jelentést, pénzmaradvány kimutatást, vagyonmérleget, kiegészítő mellékleteket, azt továbbítja a MÁK illetékes igazgatósága részére;
  • Végzi a költségvetés végrehajtásával kapcsolatos gazdálkodási feladatokat;
  • Könyveli a bevételeket, kiadásokat, előirányzat és állományváltozásokat;
  • Információs jelentések (negyedéves mérlegjelentés, havi költségvetési jelentés) elkészítése és megküldése a MÁK illetékes igazgatósága felé
  • a KSH részére a vagyonnal valamint a pénzügyi helyzettel összefüggő statisztikai jelentési kötelezettségeknek eleget tesz
  • Kezeli a házipénztárat, végzi az átutalásokat;
  • Bankszámlakezelést végez,
  • Továbbítja az állami adóhatóság felé az adóalanyisággal kapcsolatos adóbevallásokat, befizetéseket (ÁFA, rehabilitációs hozzájárulás, cégautó adó, idegenforgalmi adó);
  • Számfejti a MÁK által nem számfejtett személyi juttatásokat;
  • Ellátja a számlázással kapcsolatos feladatokat;
  • Pályázatokhoz kapcsolódó pénzügyi elszámolások elkészítése,
  • Végzi az önkormányzati beruházások üzembe helyezését;
  • Kimutatásokat, elemzéseket végez;
  • Vezeti a szobaleltárokat, elvégzi a leltározást;
  • Vezeti a bélyegző nyilvántartást.
  • Ellátja a Hivatal és az Önkormányzat használatában lévő gépjárművek, valamint kis- és nagygépek üzemanyag felhasználásának elszámolását,
  • Analitikus nyilvántartásokat vezet;
  • Végzi a választások, népszavazások, népszámlálások pénzügyi elszámolását;
  • Végzi a más önkormányzatokkal közös feladatellátásban végzett feladatok elszámolását;
  • A pályázati úton nyert támogatások pénzügyi elszámolásához a nem a gazdasági iroda által elkészített pályázatok pénzügyi elszámolásához a könyvelési adatok közlése a pályázati referensek felé;
  • Nyilvántartja a munkáltatói kölcsönöket;
  • Normatív állami hozzájárulások, normatív kötött támogatások, központosított előirányzatok, SZJA, REKI, igénylése, elszámolása;
  • elvégzi a közfoglalkoztatási programok pénzügyi nyilvántartási feladatait, valamint a kapott támogatásokkal elszámol
  • Igényli a társadalompolitikai ellátásokat;
  • Elkészíti a hitel felvételére, visszafizetésre történő javaslatot;
  • Vezeti a kötelezettségvállalásokról a nyilvántartást;
  • Likviditási tervet készít;
  • Az átmenetileg szabad pénzeszközöket bankbetétben elhelyezi;
  • Gondoskodik az intézmények pénzellátásáról;
  • Elkészíti a társadalmi szervezetek támogatási szerződéseit, nyilvántartja az elszámolásokat;
  • Évente kiadja a jogosultak részére az „utazási utalványt”.
  • A városüzemeltetési irodával együtt vezeti a készletnyilvántartást, a nyilvántartás alapján könyveli a készletmozgásokat.

Vagyongazdálkodási feladatok:

  • Az önkormányzat forgalomképtelen törzsvagyonának, korlátozottan forgalomképes törzsvagyonának és üzleti vagyonának naprakész nyilvántartásával, az ingatlanvagyon kezelésével kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Önkormányzati ingatlanvagyon kataszter elkészítése és folyamatos naprakész karbantartása, vezetése, rendeletben előírt beszámoló jelentések összeállítása és a Magyar Államkincstár részére történő megküldése.
  • Elvégzi a lakás és nem lakás céljára szolgáló bérleményekkel kapcsolatos nyilvántartási és számlázási feladatokat, beszedi a bérleti díjakat.

Egyéb feladatok:

  • Ellátja az önkormányzati fenntartású intézmények és a Hajdúhadházi Mikrotérségi Szociális Gondozási Intézményfenntartó Társulás fenntartásában működő Hajdúhadházi Mikrotérségi Szociális Gondozási Központ, valamint a Hajdúhadházi Roma Nemzetiségi Önkormányzat pénzügyi gazdálkodási feladatait.
  • Egyeztet a fenti intézmények és a Hajdúhadházi Roma Nemzetiségi Önkormányzat költségvetését érintő kérdésekről és elkészíti a kapcsolódó előterjesztéseket.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.

Megszakítás