Jegyzői Iroda

Név Szakterület Iroda, telefon, e-mail
Nagy Valéria Ügykezelő Polgármesteri Hivatal titkárság

06 (52) 583-411
titkarsag@hajduhadhaz.hu

Majorné Matolcsi Melinda Ügykezelő Polgármesteri Hivatal titkárság

06 (52) 583-411
majorne.melinda@hajduhadhaz.hu

Dr. Tóth Judit Jogi referens Polgármesteri Hivatal 11-es iroda
06 (52) 583-417
toth.judit@hajduhadhaz.hu
Tóth Zsuzsa Krisztina Személyügy Polgármesteri Hivatal 15-ös iroda
06 (52) 583-413
toth.zsuzsa@hajduhadhaz.hu
Hadházi Mária Személyügy Polgármesteri Hivatal 15-ös iroda
06 (52) 583-413
human@hajduhadhaz.hu
Szabóné Varga Ilona Személyügy Polgármesteri Hivatal 11-es iroda
06 (52) 583-417
varga.ilona@hajduhadhaz.hu
Ábrók Edina
ügykezelő
Iktató Polgármesteri Hivatal 18-as iroda
06 (52) 583-411 / 108 mellék
abrok.edina@hajduhadhaz.hu
Bácsi Lajosné
főmunkatárs
Leíró Polgármesteri Hivatal 104-es iroda
06 (52) 384-103 / 266 mellék
bacsi.lajosne@hajduhadhaz.hu
Kissné Bereczki Judit
főmunkatárs
Leíró Polgármesteri Hivatal 104-es iroda
06 (52) 384-103 / 266 mellék
kissne.bereczki@hajduhadhaz.hu
Urbánkó Milán Műszaki referens Polgármesteri Hivatal Kabinet iroda
06 (52) 583-179
muszak@hajduhadhaz.hu
Hajdú Zsoltné Közfoglalkoztatási koordinátor Polgármesteri Hivatal 11-es iroda
06 (52) 583-417
hajdu.zsoltne@hajduhadhaz.hu
Nagy Ferencné Takarító

 

Jegyzői Iroda feladatai:

A jegyző munkaszervezete, a jegyzőhöz közvetlenül tartozó szervezetek és a jegyzőhöz magasabb rendű jogszabály alapján közvetlenül ellátandó feladatok elvégzésének felelőseiből áll. Feladata, hogy munkájával a Hivatal működését zökkenőmentessé és hatékonnyá tegye folyamatosan. Birtokvédelemi ügyek. A jegyzői irodát a jegyző vezeti.

Testületek és bizottságok működésével kapcsolatos feladatok:

  • Összeállítja a Képviselő-testület munkatervét.
  • Ellátja a Képviselő-testület, a bizottságok, szükség szerint a helyi kisebbségi önkormányzat üléseinek előkészítését, gondoskodik a testületi, bizottsági napirendek, meghívók összeállításáról.
  • Gondoskodik a meghívókban szereplő napirendek előterjesztéseinek begyűjtéséről, rendszerezéséről, szükség szerinti sokszorosításáról és az érintettek részére történő megküldéséről.
  • Jegyzőkönyvet készít a testületi, továbbá a bizottsági ülésekről, szükség esetén egyéb ülésekről.
  • A Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvéből kivonatolja a hozott határozatokat.
  • Nyilvántartást vezet a hozott határozatokról, rendeletekről, azt az érintettek részére kézbesíti.
  • Gondoskodik a rendeletek kihirdetéséről.
  • Gondoskodik a Képviselő-testület és valamennyi bizottság üléséről készült jegyzőkönyvek törvényességi ellenőrzéséről és azok Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal részére történő megküldéséről.
  • Működteti a TERKA programot és a testületi jegyzőkönyvek felterjesztésével egyidejűleg a TERKA rendszerrel készített elektronikus úton történő adatszolgáltatásról is gondoskodik.
  • Ellátja az önkormányzati rendeletek egységes szerkezetbe foglalását, továbbá a rendeletek szükség szerinti deregulációját.
  • A Képviselő-testület jegyzőkönyvéből, igény szerint a bizottságok jegyzőkönyvéből, a döntésekről adatot szolgáltat a képviselők részére, illetve közérdekű adatot szolgáltat más személyek részére.
  • Havi rendszerességgel jelentést készít a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról.
  • Gondoskodik a képviselők és bizottságok tagjainak havi tiszteletdíj elszámolásáról
  • Gondoskodik a testületi jegyzőkönyvek bekötésének folyamatos nyomdai előkészítéséről.
  • Nyilvántartást vezet a Képviselő-testület által adományozott kitüntetésekről.

Személyzeti és munkaügyi feladatok:

  • Kiállítja és kezeli a közszolgálati jogviszony és munkaviszony keletkezelésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos adatokat, nyilvántartásokat.
  • Ellátja a közcélú, közhasznú foglalkoztatással kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a köztisztviselői munkakörök betöltéséhez szükséges pályázatok előkészítését és gondoskodik ezek meghirdetéséről.
  • Ellátja a vagyonnyilatkozat átvételével és őrzésével kapcsolatos feladatokat.
  • Szervezi a közigazgatási alapvizsgán, szakvizsgán és ügykezelői vizsgán való részvételt.
  • Ellátja a személyi anyagok nyilvántartását, gondoskodik az adatvédelmi követelmények betartásáról.
  • Évente kiadja a jogosultak részére az „utazási utalványt”.
  • Nyilvántartja és vezeti a hivatalban foglalkoztatottak részére a kötelezően előírt munkakör alkalmassági, valamint az egészségügyi szűrővizsgálatokat.
  • Felméri és nyilvántartja a képernyő előtti munkavégzéssel összefüggésben a védőszemüveg juttatásra jogosultak, illetve juttatásban részesülők körét.
  • Előkészíti és nyilvántartja a tanulmányi szerződéseket és figyelemmel kíséri az abban foglaltak teljesülését.
  • Közreműködik és figyelemmel kíséri a köztisztviselők teljesítmény-követelményeinek évenkénti meghatározását és ennek értékelését.
  • Ellátja a közszolgálati adatnyilvántartás vezetését, s teljesíti a szükséges adatszolgáltatást.
  • Előkészíti a köztisztviselői, illetve a munkajogviszonyhoz fűződő egyes juttatások nyújtásával és nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.
  • Biztosítja a jelenléti ívek vezetésének feltételeit, ellenőrzi azok havi zárását, gondoskodik őrzéséről.
  • Munkavállalók éves szabadságának megállapítása.

Informatikai feladatok:

  • Biztosítja a számítástechnikai eszközök folyamatos működését, a hivatalon belül a jogtiszta szoftver használatát.
  • Javaslatot tesz a számítástechnikai berendezések és programok fejlesztésére.
  • Üzemelteti a szavazatszámlálás számítógépes rendszerét.
  • Üzemelteti a számítógépes hálózatot, gondoskodik a hálózatot érintő hibák kijavításáról.
  • Nyilvántartja a hivatal számítástechnikai eszközeit.
  • Elkészíti az informatikai eszközök, alkalmazások használatának szabályait, gondoskodik ezek betartásáról, illetve betartatásáról.

Gondnoksági feladatok:

  • Biztosítja a hivatal munkavégzéséhez szükséges fogyóeszközöket, irodaszereket, azokat beszerzi, kiadja.
  • Gondoskodik a küldemények postázásáról, illetve kézbesítéséről.
  • Biztosítja a hivatal közlönyökkel, szak- és napilapokkal, szakkönyvekkel való ellátását, azokról nyilvántartást vezet.
  • Gondoskodik a takarítás, porta- és őrszolgálat, telefonközpont ellátásáról.
  • Gondoskodik a testületi, bizottsági ülések, egyéb rendezvények megtartásához szükséges helyiségekről, valamint tárgyi, technikai feltételekről.
  • Gondoskodik a hivatalban lévő telefonok, faxok, fénymásolók működőképességéről.
  • Gondoskodik az illetékes hatóságok által előírt biztonságtechnikai vizsgálatok elvégeztetéséről és a hiányosságok megszüntetéséről.
  • Gondoskodik a hivatal által használt épületek kisebb karbantartási munkáinak elvégzéséről.

Iktatási feladatok:

  • Elvégzi a Polgármesteri Hivatalhoz beérkező posta bontását, nyilvántartásba vételét, csoportosítását szignáláshoz.
  • Ellátja a központi iktatással, irattározással, selejtezéssel kapcsolatos feladatokat a külön szabályzatban foglaltak szerint.
  • Kezeli a kézi és központi irattárakat.
  • Elkészíti az éves hatósági statisztikát.

Közbeszerzéssel kapcsolatos feladatok:

  • közbeszerzési folyamatok lebonyolítás (kiírás, lefolytatás, ellenőrzés),
  • közbeszerzési szabályzat aktualizálása,
  • közbeszerzési terv és az éves statisztikai összegzés elkészítése

Közoktatással, közművelődéssel, ifjúsággal és a sporttal kapcsolatos feladatok.

Fenntartói jogosítványok gyakorlása.

Egyéb feladatok:

  • Megbízás alapján esetenként ellátja a Hivatal jogi képviseletét.
  • Ellátja az országgyűlési és helyi önkormányzati választások, valamint a kisebbségi önkormányzati választások, az Európa parlamenti választások, a népszavazások, helyi népi kezdeményezések előkészítésével és lebonyolításával kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a bírósági ülnökök választásának előkészítésével kapcsolatos feladatokat.
  • Gondoskodik a közérdekű adatok megjelentetéséről.

Elkészíti és aktualizálja a feladatkörét érintő belső szabályzatokat, terveket, gondoskodik az abban foglaltak betartásáról, illetve betartatásáról.


Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.