Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
adóügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A mezőőri járulék, az építményadó és a gépjárműadó előírása és feldolgozása, beszedése, végrehajtása. A szabálysértési pénzbírság adók módjára történő behajtásával kapcsolatos feladatok ellátása. Adó- és értékbizonyítványok kiállítása. A rendőrség, illetve más szerv megkeresésére vagyoni bizonyítványok kiadása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- Főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, mérlegképes könyvelő szakképesítés; vagy gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői szakképesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatásban vagy önkormányzati adóhatósági feladatok ellátásában szerzett gyakorlat – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok másolata,
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja a büntetlen előéletét és azt, hogy nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a jogviszony létesítését nem teszi lehetővé, vagy az igénylésről szóló postai feladóvevény másolata,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2018. szeptember 1. napjától betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. augusztus 24.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Tóth Judit nyújt, a 06-52-279-381-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázat Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (4242 Hajdúhadház, Bocskai tér 1. szám). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 6894/2018, valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.
- Személyesen Dr. Tóth Judit hatósági irodavezető, Hajdú-Bihar megye, 4242 Hajdúhadház, Mester utca 26. szám.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatot a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal Jegyzője bírálja el. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. augusztus 29.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Az adóügyi ügyintézői munkakör betöltése közszolgálati jogviszonyban, határozatlan időre, hat hónap próbaidő kikötésével történne.