Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete augusztus 19-én, kedden a Városháza dísztermében tartott rendkívüli ülést, melyen hét témában minden szükséges döntés megszületett. Elfogadásra került, többek között a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal alapító okiratának, valamint a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal munkarendjének módosítása is.
A felelős gazdálkodás és a racionális intézményi működtetés figyelembevételével Hajdúhadház Város Önkormányzata Képviselő-testülete támogatta 22 ingatlan – köztük beépítetlen terület, lakóház udvarral, gazdasági épület, gyümölcsös, szántó, kert és szőlő – értékesítését, az értékesítésre vonatkozó pályázati felhívás közzétételét, a versenyeztetési eljárás lefolytatását.
A hadházi képviselő-testület, valamint a téglási képviselő-testület májusi döntésével támogatta a Badacsonytomaj-Badacsony, Nyár u. 8. szám alatti, 748 négyzetméter nagyságú telken lévő önkormányzati üdülő – melynek Hajdúhadház Város Önkormányzata 2/3, Téglás Város Önkormányzata 1/3 arányú tulajdonát képezi – értékesítésére vonatkozó pályázat kiírását. A kijelölt határidőn belül négy pályázatot nyújtottak be, az ingatlan megvételére a legkedvezőbb ajánlat 56 millió forint volt. Téglás Város Önkormányzata Képviselő-testülete a 2025. július 29-én megtartott ülésén a pályázatot eredménytelenné nyilvánította, s felkérte Hajdúhadház Város Önkormányzatát egy új pályázati eljárás lefolytatására azzal, hogy az ingatlan 66 millió forint minimális vételáron kerüljön a pályázatban kiírásra. A hajdúhadházi testület arról hozott döntést, hogy önállóan nem értékesíti a tulajdonában álló ingatlanrészt, valamint elfogadta a javasolt minimális vételárat, kiegészítve azzal, hogy az érvényes ajánlatot tévők között licitálás kerüljön lefolytatásra 500 ezer forintos licitlépcsővel.